Berlin, igen!!

Tjena folk! Längesen jag uppdaterade här, men känns lite segt med samma slags bilder på samma ställen hela tiden. Var i Berlin igen för några veckor sen, så slänger upp lite fina jag tog där!
Censurerar kukar o ansikten för alla inblandades, och läsares, skull!





Här urinerar jag på toaletten på vårat vandrarhem. Kärringen i kassan var totalt inkompetent. Är ju en fördel att kunna liiite engelska om man driver ett ställe för turister... Som tur är räddade mina, o en annan medresäners, tyskakunskaper oss.

Här pissar jag i ansiktet på någon grön brud:



Pissoar i Fredrichain vid det excellenta stället Sk8 Café, hähähä


Ingen aning om vart dethär är



Pissa i en ölflaska o försökte lura i lite folk det. Ingen gick på det, blev lite ledsen i ögat, men var nog lika bra det egentligen. Mitt omdöme var inte det bästa så att säga



På någon schysst restaurang:



Pissoar på en jävligt grym sportbar:



Ja, nu var det slut på bilder gott folk! Skall även passa på att tipsa om denna bloggare: http://bajsdagboken.gblogg.se/

Återkomer med mer bilder när jag känner för det! PUSS PÅ EDERRR!!!

Kommentarer
Postat av: Ulf-kenneth

Fan, du får fortsätta blogga det var längesen du la upp bilder nu.

2011-07-24 @ 11:37:16
Postat av: Anonym

Har tyvärr inte haft kameran med mig ut sen festival i juni, o då glömde jag såklart ta kort när jag pissa. kommer väl mer bilder nån gång, men rätt oisnpererad o trött på allt så frågan är väl när det kommer-.

2011-10-02 @ 23:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0