föraa helgen o idag

tja ha. tänkte l'ggaupp ett par bildewr från förra helögen

jag o big j dubbelkissar:


ced pissar ut genom spår´vagneb


idag har vart helt sjukt. fått i mig massa spritn o tre sorters röka. stets med. har för mig jag drog en lina, ingen anng vad de kan ha vart. var snack om sub med, men fatta inte vad som hände med det. jävla misär
blev väckt förut av ambulanspersonal föresten. låg o sov på en bänk, ingen aning om hur jag kom dit. sista jag mins är att jag e i en lägenhet o röker gräs o kasnke äter eller snortar lite. skitliv.

Kommentarer
Postat av: Bajsdagboken

Vi verkar ju ha kommit på en liknande idé här. Vad säger du, kissare? Ska vi länka varandra?

Postat av: SJKP

Ja vafan, visst!

2011-05-11 @ 23:17:08
URL: http://stallenjagkissatpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0