Lat, nyår etc

Har varit lite lat med att ladda upp bilder det sista. Har ett gäng bilder som jag inte orkat lägga in sen förra veckan (varav minst två dubbelbilder!!), får se när jag orkar lägga upp skiten.

Hade för övrigt en grym idé till en nyårsbild. Tänkte att jag skulle få en smällare av något sött litet barn och låta big J ta rollen som pyrotekniker till mitt kissande. Planerna gick dock i stöpet. Firade nämligen nyår hemma hos en man (som påstår att han vill adoptera mig) med ett gäng kroater, big E, big J, Affe etc, o drack rotebroare. Använde mig dock utav hb istället för explorer, och jag tål ju inte starksprit alls egentligen, så slutade sorgligt. Dansade naken, krossade glas med min kropp och åkte hem o däckade innan tolv. Hatar nyår.

Men bilderna kommer snart, pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0