Kalojs, hurrraaaa!!

Blev väldigt lite kissbilder nu i helgen tyvärr, här är en ifrån när jag satt hemma med Ulf-kenneth o drack vin o vände skivor.



Sen när Ulf-Kenneth gick så blev jag nedslagen o sparkad i huvudet av någon jävla fjant. Ställde mig upp direkt efter o öppnade en ny öl medans fjanten i fråga sprang iväg o hurrade över den ohyggligt mäktiga bedriften att välta någon som är snorfull när det är is ute och sedan lyckas sparka. Sparkade som en fjolla med eftersom jag fortfarande kan skriva. Gick o kissade:



Dagen efter var jag på kommunistkalas. Blev tyvärr bara en kissbild eftersom ingen kommunist ville dubbelkissa :(



tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Kissfanen

Hallå!!! jag och alma gav ju dig bidrag och dom har inte kommit upp! bättring kisspojken! ses imorgon :)

2011-01-21 @ 12:21:43
Postat av: Ställen jag kissat på

Juste, så vare ja! Men du får la skicka den eller något så jag kan lägga upp

2011-01-25 @ 18:06:54
URL: http://stallenjagkissatpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0