Kalojs

Tjenixen kära läsare. Var igårkväll på kalas någonstans åt tynnereds hållet för att fira några kamraters bemärkelsedagar. Upptäckte, till min stora glädje, att toaletten i lokalen var gul.



Tog även ett stort steg för bloggen, något såpass enastående att jag för några sekunder blev en smula tårögd. Hör och häpna, jag tog nämligen en trippelbild!!! Ulf-Kenneth och Pållen var medhjälpare. Tyvärr så hade kameran lite batteri, så kunde inte ta med blixt, så kvalitén gör tyvärr inte bilden rättvisa. Men slänger upp bilden, eftersom den ändå har ett stort symboliskt värde för mig, och även för många av er.



Tog mig efter en hård kväll till vagnen med Ulf-Kenneth, o nirki blev det. Dokumentation från hållplatsen:





Kommentarer
Postat av: Malin

Min hemlige bloggare jag blir så rörd över bilden, en dag hoppas jag att vi träffas och kan kissa tillsammans du och jag <3

2010-09-27 @ 18:24:03
Postat av: Anonym

Kött

2010-09-27 @ 18:29:54
Postat av: Anonym

fisk

2010-09-27 @ 18:31:02
Postat av: jOHANNA

JAG ÄLSKAR DIG

2010-09-28 @ 17:53:53
Postat av: Ställen jag kissat på

Malin o Johanna: Tack!



Kött-o-fisk-mannen: Vet vem du är, skall skicka gammelgäddan på daj!

2010-09-28 @ 19:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0