Första inlägget, kväll på stan

Hade tänkt använda denna blogg för att dokumentera ställen jag urinerat på, kan ju vara bra.
Började gårdagen med att träffa big J o hans tjej. Åkte o träffa en kamrat på järntorget



Drog sedan vidare o jag o big J stannade till vid haga


Komsedan till vasa o träffade fler tjommar



Började röra kig hemåt o tog ett litet stopp vid brunnsparken o väntade på vagnen



Sedan kom jag hem o gluttade lite film och lade mig. Ett sista stopp vid hållplatsen:



Allt för idag. Hoppas ni gillar min blogg  :))))))


Kommentarer
Postat av: My

"och hans tjej", ÄR HON INTE MER FÖR DIG ÄN SÅ??

2010-09-22 @ 18:34:10
Postat av: Ställen jag kissat på

Jo klart :) var bara artig

2010-09-22 @ 18:36:46
Postat av: Malin

Åh jag älskar din blogg! Helt underbar. Varje dag sitter jag vid datorn och hoppas på ett nytt inlägg. Åh du är fantastisk, du gör min lycka. Innan var jag deprimerad men nu ser jag en mening i livet. TACK!

2010-09-25 @ 17:05:30
Postat av: Ställen jag kissat på

Tack kära Malin! Är på grund av sådanna historier som jag fortsätter :)

2010-09-26 @ 16:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0